OPIS ZAJĘĆ

TBC (TOTAL BODY CONDITIONING)
Uniwersalne zajęcia wzmacniające o średniej intensywności na wszystkie główne partie mięśniowe. Rozpoczynają się prostą rozgrzewką i kończą stretchingiem.
Efektem jest wzmocnione, ustabilizowane i bardziej sprawne ciało, a także poprawa wydolności i koordynacji ruchowej. W trakcie zajęć wykorzystywane są takie sprzęty jak hantle, step, talerze, gumy.
Ćwiczenia wykonywane są do muzyki ale bez  skomplikowanej choreografii.
Zajęcia dla wszystkich.

 

ABT (AbdominalButtocksThighs)
Zajęcia wzmacniające o średniej intensywności, ukierunkowane na dolne partie mięśniowe (brzuch, uda, pośladki).
Rozpoczynają się prostą rozgrzewką i kończą stretchingiem.
Efektem zajęć są silniejsze, elastyczniejsze i delikatnie wyrzeźbione mięśnie.
W trakcie zajęć wykorzystywane są takie sprzęty jak hantle, step, talerze, gumy.
Zajęcia dla wszystkich.


TRENING INTERWAŁOWY
Zajęcia ogólnorozwojowe o wysokiej intensywności. Rozpoczynają się prostą rozgrzewką, w części głównej ćwiczenia wzmacniające przeplatane są z ćwiczeniami wydolnościowymi, kończą się stretchingiem.
Dzięki formule interwału i zaangażowaniu mięśni całego ciała skutecznie wpływają na utratę tkanki tłuszczowej.
W trakcie zajęć wykorzystywane są takie sprzęty jak hantle, stepy, sztangi, TRX.
Zajęcia dla osób średnio zaawansowanych.

 

PŁASKI BRZUCH
Zajęcia wzmacniające o średniej intensywności, ukierunkowane na wzmocnienie i wyrzeźbienie mięśni brzucha, a co za tym idzie- poprawę stabilności całego ciała. Zajęcia rozpoczynają nieskomplikowaną rozgrzewką, w części głównej wykonywane są urozmaicone ćwiczenia angażujące mięśnie proste, skośne i poprzeczne brzucha, również z wykorzystaniem sprzętu. Dla równowagi mięśniowej wykonywane są również ćwiczenia mięśni pleców.  Na koniec wykonywany jest stretching.
Zajęcia dla wszystkich.


ZUMBA
Zajęcia choreograficzne o zmiennej intensywności. Unikalne połączenie fitnessu i tańca, zainspirowane rytmami latynoskimi. Energetyczne zajęcia dla wszystkich lubiących tańczyć, chcących w pozytywny sposób poprawić swoją koordynację ruchową i kondycję. Dobry nastrój gwarantowany!
Zajęcia dla wszystkich.

CROSS TRAINING
Zajęcia ogólnorozwojowe o wysokiej intensywności.
Trening planowany jest  w formie obwodu, lub zestawu ćwiczeń wykonywanych w danym czasie. Angażuje wszystkie partie mięśniowe, opiera się o podstawowe ćwiczenia wielostawowe, których trudność modyfikowana jest w zależności od  możliwości uczestników. Poprawia wytrzymałość, sprawność i siłę, skutecznie redukuje tkankę tłuszczową. Muzyka stanowi tło dla ćwiczeń, a każdy uczestnik wykonuj ćwiczenia we własnym tempie.  W tracie zajęć wykorzystywane są takie sprzęty jak sztangi, hantle, skrzynie, kettle, piłki lekarskie, TRX itp.
Zajęcia dla osób średnio zaawansowanych.

 

 

FIGHT CLUB
Zajęcia łączące techniki samoobrony i walki wręcz, oraz ćwiczenia funkcjonalne pod sporty walki. 
Uczestnicy będą uczyli się jak kopać, uderzać, i reagować w sytuacji zagrożenia. Trening ten angażuje wszystkie mięśnie ciała i wpływa pozytywnie na ogólną formę i sprawność. Specjalnie dobrane ćwiczenia wzmacniające poprawią kondycję, szybkość i wytrzymałość siłową. 
Wykorzystywane sprzęty- tarcze bokserskie, maty, worek bokserski, hantle, sztangi, TRX itp.
Czas trwania- 90 min.
Zajęcia dla wszystkich.

 

 

TABATA + STRETCHING
Zajęcia wytrzymałościowe o wysokiej intensywności.
Rozpoczynają się prostą rozgrzewką. W części głównej wykonuje się bardzo intensywne ćwiczenia wielostawowe, zawsze w schemacie 20 sekund pracy, 10 sekund przerwy. W trakcie zajęć wykorzystuje się takie akcesoria jak hantle, stepy, talerze. Muzyka stanowi tło dla ćwiczeń, a każdy uczestnik wykonuj ćwiczenia we własnym tempie.  Maksymalny wysiłek a także formuła bardzo intensywnego interwału pomaga spalić dużą ilość kalorii, a także znacząco poprawia kondycję. Zajęcia kończą się nieco dłuższym niż na innych zajęciach wyciszającym stretchingiem (10-15 min.)
Zajęcia dla osób średnio zaawansowanych.

 

POWER PUMP
Uniwersalne zajęcia wzmacniające całe ciało z wykorzystaniem krótkiej sztangi, podczas których obciążanie dobierane jest indywidualnie przez każdego uczestnika. Poprawiają wytrzymałość siłową mięśni, kontrolę ciała, nauczają podstawowych wzorców ruchowych. Ćwiczenia wykonywane są do muzyki ale nie zawierają elementów choreograficznych.  Dzięki możliwości regulacji obciążeń uczestnicy  dostosowują intensywność do własnych możliwości.
Zajęcia dla wszystkich.

 

STRETCHING
Ćwiczenia rozciągające wykonywane w spokojnym tempie, pozytywnie wpływające zarówno na ciało jak i umysł. Wyrównują napięcie mięśniowe, zwiększają zakres ruchomości w stawach, podnoszą świadomość i sprawność ciała, relaksują. Niwelują bóle mięśni i przyspieszają regenerację. Stanowią idealne uzupełnienie innych form ruchu, są również wskazane dla osób wykonujących treningi na siłowni. Podczas zajęć wykorzystuje się rolery do masażu mięśni, co sprawia, że ćwiczenia rozciągające są skuteczniejsze.
Zajęcia dla wszystkich.

 

ZDROWY KRĘGOSŁUP
Zajęcia prozdrowotne, niwelujące i zapobiegające bólom kręgosłupa i podnoszące świadomość ciała. Wykonywane ćwiczenia w bezpieczny i spokojny sposób wzmacniają mięśnie głębokie i zewnętrzne, rozciągają najmocniej spięte grupy, uczą poprawnie oddychać.  Dzięki temu łatwiej zachować poprawną postawę ciała w życiu codziennym i unikać urazów. Podczas zajęć nie są wykorzystywane dodatkowe obciążenia ale używane są np. rollery i mini ball.
Zajęcia dla wszystkich.

 

PILATES
Zajęcia prozdrowotne o niskiej intensywności, ukierunkowane na równowagę mięśniową, poprawny oddech, wzmocnienie mięśni stabilizujących. Największy nacisk kładzie się na aktywację tzw. centrum, czyli mięśni, które zabezpieczają ciało przed urazami.  Dzięki odpowiedniej kombinacji ćwiczeń ciało staje się silniejsze i stabilniejsze, a technika ruchu bardziej świadoma. Idealna forma zajęć dla osób prowadzących siedzący tryb życia, jak również dla osób lubiących intensywniejsze formy ruchu, jako uzupełnienie treningu. Wykorzystuje się takie sprzęty jak rolery, fit ball, mini ball.
Zajęcia dla wszystkich.

 

 

AKTYWNY SENIOR
Zajęcia usprawniające, wzmacniające, poprawiające równowagę i koordynację o niskiej intensywności. Tempo i rodzaj ćwiczeń są dostosowane do możliwości seniorów. Dzięki wykonywaniu bezpiecznych kombinacji uczestnicy zyskują lepsze zdrowie i samopoczucie i wzmacniają mięśnie.
Zajęcia dla osób starszych.
 

 

AQUA FITNESS
Zajęcia wzmacniające wykonywane w wodzie, ale nie wymagające od uczestników umiejętności pływackich. Działa prozdrowotnie na stawy, które dzięki wodzie, działają w odciążeniu. Mogą w nich brać udział osoby z chorobami stawów i z nadwagą. Bezpieczna i relaksująca form treningu, podczas którego wzmacniane są wszystkie mięśnie, dla osób w każdym wieku.
Zajęcia dla wszystkich.

FORMA W CIĄŻY
Zajęcia przeznaczone dla przyszłych mam. 
Ćwiczenia o umiarkowanej intensywności, wzmacniające mięśnie całego ciała, przyspieszające regenerację po porodzie oraz powrót formy i wagi sprzed ciąży, niwelujące zmęczenie, opuchliznę nóg oraz poprawiające samopoczucie przyszłej mamy. 
Przed przystąpieniem do zajęć, należy skonsultować się z lekarzem prowadzącym ciążę, czy nie ma żadnych przeciwskazań do udziału w ćwiczeniach.

 

MAMA I DZIECKO
Zajęcia przeznaczone dla mam i ich pociech.
Ćwiczenia wzmacniające te grupy mięśni, które w czasie ciąży i porodu albo w ogóle nie były używane, albo były poddawane dużym obciążeniom.
W szczególności chodzi tu o mięśnie pleców, mięśnie dna miednicy nazywane również mięśniami Kegla, mięśnie głębokie brzucha. Dzieci w trakcie zajęć leżą na karimatach i kocykach, obserwują swoje mamusie, lub czworakują po sali. 
Często wykonywane są ćwiczenia razem z pociechami, wtedy dobrze jest jak dziecko trzyma samodzielnie główkę. Bardzo fajna perspektywa spędzania czasu z dzieckiem i możliwość ćwiczenia.
Przed przystąpieniem do ćwiczeń należy skonsultować się z lekarzem i fizjoterapeutą uroginekologicznym.

Nasi Partnerzy: