OPIS ZAJĘĆ FITNESS

TBC(ang. Total Body Condition – czyli trening całego ciała) Zajęcia ogólnorozwojowe. Podobne do zajęć Shape czyli zajęć kształtujących sylwetkę. Tak samo pozwalają wzmocnić i wyrzeźbić całe ciało - dbać o równowagę. Zajęcia te zawierają jednak nieco więcej ćwiczeń typu aerobowego, poprawiających wydolność.

FAT BURNINGTrening nastawiony na spalanie kalorii i redukcję tkanki tłuszczowej. W trakcie zajęć łączymy podstawowe kroki fitness i taneczne w proste układy choreograficzne. W trakcie zajęć skupiamy się na pracy serca w przedziale 55-75% tętna maksymalnego, w którym nasz organizm najefektywniej spala tkankę tłuszczową:). Zajęcia poprawiają pamięć ruchową, koordynację i poczucie rytmu.

ZUMBAto zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Zumba jest bardzo innowacyjnym systemem fitness,  kształtującym poprzez świetną zabawę naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie, które zostaje na długo, długo poza zajęciami. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarza atmosferę doskonałej imprezy i totalnie porywa nas do zabawy. Bardzo dynamiczna i ekscytująca kombinacja rytmów międzynarodowych, tj. merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist .... i wiele innych. Zumba ...
... to przede wszystkim ŚWIETNA ZABAWA, uczestnicy nie zdają nawet sobie sprawy, że ćwiczą. Chętnie wracają na zajęcia, bo niesamowicie spędzają czas, a po pewnym okresie zaskakują ich rezultaty.

BODY BALL   Zajęcia wzmacniające z wykorzystaniem dużych piłek. BODY BALL ujędrniają mięśnie całego ciała, wspomagając rzeźbienie pięknej sylwetki. Ćwiczenia z piłką zapewniają ciału nowe, odmienne bodźce, nowe wyzwania. Szczególnie ważne jest napinanie głębokich mięśni stabilizujących kręgosłup, mogących pomóc w stanach bólowych.  Dlatego zajęcia te są wskazane dla wszystkich osób, które chcą urozmaicić swój trening, by wciąż robić postępy i widzieć kolejne efekty. Na zajęciach BODY  BALL rozgrzewka jest na tyle prosta, a każde ćwiczenie posiada łatwiejszą i trudniejszą wersję, że zajęcia są świetne także dla początkujących, ale mogą być też wyzwaniem dla wymagających.


BNP(ang. Abdominal, Buttocks, Tights –czyli brzuch, pośladki, uda) Zajęcia wspomagające rzeźbienie pięknej sylwetki, ujędrnianie mięśni. Skupiamy się na udach, pośladkach i brzuchu. Zajęcia dla wszystkich!!! Są świetne, jeśli dopiero zaczynasz przygodę z fitnessem, ale trudniejsze wersje ćwiczeń pozwolą odnieść korzyści z zajęć także osobom zaawansowanym

TMT-(Total Muscle Training) Najefektywniejszy , interwałowy trening fitness dla wszystkich , kobiet i mężczyzn bez względu na poziom zaawansowania . Na jednym wykonanym w całości treningu spalasz ponad 600 kcal. Polega na wykonywaniu prostych kombinacji ćwiczeń , które angażują wszystkie partie mięśniowe oraz poprawiają wydolność organizmu.

PILATES-Ćwiczenia ogólnorozwojowe na matach, wzmacniające przede wszystkim mięśnie głębokie brzucha, kręgosłupa i miednicy. Podczas zajęć instruktor wykorzystuje również różnego rodzaju piłki gimnastyczne, rollery oraz taśmy w zależności od umiejętności ćwiczących.

Nasi Partnerzy: